Automatizált ügyfélszolgálat, Emberi minőségben

Az AI által hajtott ügyfélszolgálati asszisztensünkkel garantált a gyors és pontos válasz. Ezzel a technológiával képesek vagyunk naprakész, azonnali támogatást nyújtani az ügyfeleknek, anélkül, hogy emberi erőforrásokat kellene ráfordítanunk.

95

a vásárlók kérdéseinek az első beszélgetés során megoldódik

CÉGEK, AKIK MINKET VÁLASZTOTTAK

Mik az előnyei egy Ügyfélszolgálatos AI asszisztensnek?

Non-stop elérhetőség

A vásárlók nem várnak – az AI asszisztens bármikor készen áll válaszolni, legyen az hétvége vagy éjszaka.

Gyors válaszidő

Azonnali támogatás a vásárlóknak, csökkentve a várakozási időt és növelve az ügyfél-elégedettséget.

Garanciakezelés

Az AI asszisztens teljes mértékben kezeli a garanciával kapcsolatos kérdéseket és kéréseket. Továbbá képes arra is, hogy meggyőzze a vásárlókat arról, érdemes a terméknek még egy esélyt adniuk.

Mélyreható ügyfélanalitika

Az AI asszisztens segítségével pontosabb képet kaphat vásárlói viselkedéséről és preferenciáiról.

Értékelések gyűjtése

Automatizáltan képes értékeléseket gyűjteni, növelve ezzel a termék vagy szolgáltatás online hírnevét.

Költséghatékony

Az AI asszisztens csökkenti a szükséges emberi erőforrásokat, így jelentősen csökkennek az ügyfélszolgálat költségei.

Rendelési adatok módosítása

Csökkenti a visszaküldött rendeléseket azáltal, hogy az ügyfeleknek lehetőségük van azonnal módosítani rendelési adataikat.

Folyamatos tanulás

A chatbot a felhasználói interakciók során tanul, így képes finomítani a válaszait és jobban megérteni az ügyfelek és vásárlók igényeit.

Mik az előnyei egy Ügyfélszolgálatos AI asszisztensnek?

Non-stop elérhetőség

A vásárlók nem várnak – az AI asszisztens bármikor készen áll válaszolni, legyen az hétvége vagy éjszaka.

Gyors válaszidő

Azonnali támogatás a vásárlóknak, csökkentve a várakozási időt és növelve az ügyfél-elégedettséget.

Garanciakezelés

Az AI asszisztens teljes mértékben kezeli a garanciával kapcsolatos kérdéseket és kéréseket. Továbbá képes arra is, hogy meggyőzze a vásárlókat arról, érdemes a terméknek még egy esélyt adniuk.

Mélyreható ügyfélanalitika

Az AI asszisztens segítségével pontosabb képet kaphat vásárlói viselkedéséről és preferenciáiról.

Értékelések gyűjtése

Automatizáltan képes értékeléseket gyűjteni, növelve ezzel a termék vagy szolgáltatás online hírnevét.

Költséghatékony

Az AI asszisztens csökkenti a szükséges emberi erőforrásokat, így jelentősen csökkennek az ügyfélszolgálat költségei.

Rendelési adatok módosítása

Csökkenti a visszaküldött rendeléseket azáltal, hogy az ügyfeleknek lehetőségük van azonnal módosítani rendelési adataikat.

Folyamatos tanulás

A chatbot a felhasználói interakciók során tanul, így képes finomítani a válaszait és jobban megérteni az ügyfelek és vásárlók igényeit.

Minden a hatékonyságról szól

Az Ügyfélszolgálati asszisztens könnyedén integrálható weboldalra vagy alkalmazásba. Ha a vásárlóknak kérdések vagy problémák merülnek fel, az asszisztens azonnal válaszol, segítve őket. A chatbot folyamatosan tanul az interakciókból, így a válaszai egyre pontosabbak és relevánsabbak lesznek.

Ekkorára fog növekedni a Mesterséges Intelligencia piaca 2030-ig.

az ügyfelek kérdéseinek az első beszélgetés során megoldódik.

csökkenés a lemorzsolódásban.

az ügyfeleknek nem vár többet 2 percnél egy válaszra.

Készen állsz az innovatív ügyfélszolgálatra?

Tudd meg, hogyan teheted hatékonyabbá és ügyfélbaráttá az ügyfélszolgálatod egy AI asszisztens segítségével. Jelentkezz ingyenes konzultációra, és nézzük meg együtt a lehetőségeket!

terelvalaszto

Írj nekünk itt,…

Ha mégse itt szeretnél írni nekünk: info@horizonx.hu

… vagy jelentkezz konzultációra